Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

no,nelehám si do pelechů se mnou bydlících koček,nepanikařím, jen zatáhnu,zatemním, aby záblesky nebyly vidět,rozsvítím a snažím se chovat jako obvykle, té jedné týrané,co se bojí i vlastního stínu,to stejně nevysvětlím, že to bouchá venku,i když to tlumím, co to jde. prostě se na mě nalepí,zatne drápky a třese se jak drahej pes. ostatní se drží v mojí blízkosti a sledují mne. Tak přežijeme do těch tří hodin, než i ti poslední retardi vystřílejí petardy...no a prvního ,když se po desáté proberou,najdou v kapse další..a tak je to furt.....každýho silvestra...

0 0
možnosti
Foto

Mně se nejvíc líbí ty "retardy" v titulku:-) Ale, když už, nebylo by směrem k vrhačům petard lepší použít termín "retardi"? :-)

0 0
možnosti
MS

Napsal jste to hezky objektivně.Já nedělám nic,chovám se jako v jiný den a psovi jsou pak petardy buřt.Děti také přece nestraším podobnými dementními opatřeními. Pokud někdo chce házet petardy schválně mým směrem(i po slušném upozornění), musí počítat,že skončí v jeho spodním prádle.Jinak ať si o silvestra každý užije dle svého vkusu.

Spíš nechápu,co za zábavu jsou korzáry?Rachejtle vám udělají aspoň hezký výbuch světel a je na co se koukat,ale co udělá obyčejný korzár za zábavu?Tam se nemáte na co koukat,jen slyšíte ohlušující ránu,nic víc.

0 0
možnosti
ŠM

přesně tak, ale jsou levní....:-/

0 0
možnosti
Foto

Řešit celoplošně chovatele psů je cosi jako řešit řidiče. U obou kategorií jsou nastavena jasná pravidla a stejně je mnozí porušují. Jako majitel německého ovčáka (už třetího v průběhu let) s petardami problémy nemáme, samozřejmě s ním nepůjdu o silvestrovské půlnoci na Václavák, ale při ohňostrojích a výbuších jde na balkon a štěkotem se přidává ke všeobecnému veselí. A když už v diskuzi padla zmínka o jakýchsi "řidičácích" na psy, tak proč nezavést "řidičáky" na zplození dítěte?

4 0
možnosti
MS

Dal jste správnou otázku.Odpověď by byla katastrofická pro statistický údaj příbytku obyvatel a řešení vymírání.Na druhou stranu si představuju,jak by asi vypadaly závěrečné testy na získání řidičáku zplození dítěte.

0 0
možnosti
Foto

Mě by jenom zajímal ten "petardí obrat". Tedy peníze, které lidi propálí petardama.

1 0
možnosti
VV

Nevim jak Cesi, ale Nemci utrati letos za rachejtle 133 000 000 €.

0 0
možnosti
Foto

;-Dpustit televizi nebo rádio na plné pecky aby to přehlušilo rachot zvenku;-D zvonění nebo klepání sousedů, kteří by si tak chtěli stěžovat že jste příliš hlučný neuslyšíte a druhý den jim vysvětlíte, že to bylo v zájmu suševního zdraví vašich pejsků;-D

0 0
možnosti
JV

Nejsem pes a obtěžovací pyrotechniku naemám ráda. Zvláště od té doby kdy jsme kvůli jednomu takovému slaviči málem vyhořeli.;-€

4 0
možnosti
Foto

No máte skoro pravdu, autore, souhlasím, ač s mírnými výhradami. Nelehám si do pelíšku, mám kníračku, které petardy nevadí, Předtím jsem měla kníračku, která byla strachy bez sebe, a to jsem jí do pelíšku taky nelehala. Nicméně petardy upřímně nesnáším, prostě na Silvestra nelezu tam, kde lítají. Shrnutí: každej jsem jinej a to se týká lidí i zvířat.

8 0
možnosti
LV

A ještě je tady možnost c) Petardy venku jsou mi jedno, spokojeně spím a ničeho si nevšímám. (Moje čivava a jinak karma :-) )

2 0
možnosti
Foto

Já jsem vzorná fenkařka, beru ohled na všechny, uklízím jak divá, apod.:-)Vlky mám z útulku, takže trošku labilní a nevychovávala jsem je od mala. Ale těžko jim budu tvrdit, že nejde o nebezpečí, když i já sama sebou škubu při každé ráně...

3 0
možnosti

Docela Vám to věřím, samotnýmu se mně rachejtle spíš líbí byť za ně jako spořílek neutrácím, ovšem včera večer když jsem čekal na šalinu, tedy sólo, bez psa, tak borci odpálili cosi v asi 40 meetrů vzdáleným podchodu a to jsem sebou pořádně cuknul, myslev si, že podchod asi spadnul. Takže věřím, že křehčí ženskou to fakt dokáže zaskočit i v mnohem menším rozsahu

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS