Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za pozitivní ohlasy, velmi potěší. Zvláště chci poděkovat panu Matějkovi, neboť je mým oblíbeným bloggerem. Zároveň se omlouvám paní Mrázkové i ostatním za špatný přechodník. Došlo mi to příliš pozdě - píšu, jak mi zobák narost. Prozradím Vám i jedno sladké tajemství: ihned po uveřejnění jsem rychle opravil dokonce i jedno špatné "íčko" !!!! :-)

0 0
možnosti

P41e23t28r 65V97o25n24k12a

4. 3. 2015 10:03

Výborný ! Pobavilo a zároveň rozesmutnilo ...

1 0
možnosti
Foto

Geniální. Děkuju za možnost zasmát se smutnému. R^;-)

0 0
možnosti

Čeština opět zaplakala, aneb nervu se do přechodníku, když to neumím. Takže: by jste - byste, apod. Obsah - ano, běžná tragikomedie našich dní. Souhlas s p. Hladkým, v hospodě šlo najít machry na všechno.

0 0
možnosti

Připadá mi to podobný jako za socíku. Rekonstruoval jsem RD. Zašel jsem do hospody, přisedl si ke klukům v montérkách a začal se ptát kdo co dělá, umí .. Našel jsem tam všchna potřebná řemesla.

2 0
možnosti

;-D po velice dlouhé době krásný "vobyčejný" - no, spíš.... "vobyčejnej jazyk" a porce úsměvu.... víte... kdo by živil všechny ty kašpárky úředníčky kolem, kdyby nevymýšleli tolika blbáren, jak normálním lidem ztrpčit život? Vždyť u nás už je skoro všechno předdefinované - stačí jen sednout na vlak jménem "zákony, zákazy, příkazy, nařízení" a můžeme jet.... ch jo.. ještě že ti chytráci tu jsou, jinak by lidi zapomněli, jak se co dělá a jak maj´ žít.... ;-DR^

2 0
možnosti

Lépe bych to nenapsala. Karma veliká, jako celá Afrika R^

2 0
možnosti

Krása.Váš příspěvek zahřeje.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS